Home >> Administratie publica >> MINISTRUL TRANSPORTURILOR VORBESTE DESPRE 2 DINTRE PROIECTELE MAJORE DE INFRASTRUCTURA

MINISTRUL TRANSPORTURILOR VORBESTE DESPRE 2 DINTRE PROIECTELE MAJORE DE INFRASTRUCTURA

Priorităţile mandatului său sunt în principal axate pe câteva proiecte de investiţii mari, cum ar fi continuarea lucrărilor pe fostul coridor IV, actualul coridor Rin-Dunăre, unde se găseşte autostrada Sibiu – Piteşti dar si continuarea lucrarilor la Centura Capitalei.

Ministrul Transporturilor, Răzvan Cuc, doreşte accelerarea proiectului autostrăzii Sibiu-Piteşti, astfel încât, în 2017, ar putea fi demarate procedurile de achiziţie publică pentru proiectare şi execuţie. 

El a declarat vineri în şedinţa comisiilor de specialitate ale Parlamentului reunite, că priorităţile mandatului său sunt în principal axate pe câteva proiecte de investiţii mari, cum ar fi continuarea lucrărilor pe fostul coridor IV, actualul coridor Rin-Dunăre, unde se găseşte autostrada Sibiu – Piteşti, potrivit Agerpres.

“Pentru capete, adică secţiunea 1 Sibiu – Boiţa, respectiv secţiunea 5 Piteşti – Curtea de Argeş, documentaţiile tehnice aferente au fost predate către beneficiari şi în acest moment sunt în analiză. În acest context, vom încerca o abordare de accelerare a proiectului, ţinând cont de importanţa majoră a acestuia, respectiv vom încerca în anul 2017 să demarăm procedurile de achiziţie publică pentru proiectare şi execuţie (pentru capete – n. r.)”, a spus ministrul. 
Însă, potrivit acestuia, un obstacol important este obţinerea acordului de mediu, fiind necesară o conlucrare foarte bună între Ministerul Transporturilor şi cel al Mediului. 

La jumătatea lunii noiembrie 2016, Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) a avizat traseul pentru ultimele două secţiuni ale autostrăzii Sibiu-Piteşti. Master Planul General de Transport prevede pentru realizarea autostrăzii Sibiu-Piteşti o sumă estimată de 1,6 miliarde de euro. 

În privinţa centurii Capitalei, Ministerul Transporturilor îşi propune pentru 2017 să finalizeze modernizarea la patru benzi a sectorului cuprins între DN7 şi A1 al Centurii Capitalei, a mai declarat ministrul Transporturilor. 
“O altă prioritate a noastră este Centura Bucureşti existentă, secţiunea de nord şi secţiunea de sud. Pentru secţiunea de nord, ne propunem pentru 2017 să finalizăm modernizarea la patru benzi a sectorului cuprins între DN 7 şi A1. Pentru închiderea secţiunii de nord din acest an vom relicita execuţia de lucrări pentru sectorul lipsă DN2 – A2, termenul de finalizare pentru această secţiune fiind 2019, când practic vom putea circula pe centura actuală”, a spus ministrul. 

Lasă un răspuns

%d blogeri au apreciat:

Continuarea navigarii pe acest website reprezinta acceptarea cookie-urilor. Afla mai multe

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close