Home >> Frumusete si viata sanatoasa >> VITAMINELE CARE TE AJUTA SA SLABESTI!!!!!

VITAMINELE CARE TE AJUTA SA SLABESTI!!!!!

Daca incerci sa scapi de kilogramele in plus, cel mai probabil ca ai inceput deja o dieta si un program de activitate fizica, dar aceasta strategie ar putea sa nu fie de ajuns. 

Iata ce vitamine recomanda nutritionistii pe perioada dietei alimentare pentru slabi sanatos si a grabi arderea caloriilor, conform shefinds.com.

Vitamina C

Vitamina C este eficienta nu doar in sezonul rece pentru a ne ajuta sa preintampinam sau sa tratam raceala de sezon. Studiile de specialitate arata ca obtinerea dozei zilnice de vitamina C sprijina pierderea in greutate si eliminarea excesului de grasime.

 

Omega 3

Acizii grasi omega-3 scad nivelul de insulina si ajuta organismul sa arda mai rapid caloriile, impiedicand procesul de depozitare al acestora sub forma stratului de grasime.

 

Extractul de ceai verde

Suplimentele naturale cu extract din ceai verde sunt o modalitate excelenta de a pierde in greutate, intrucat contin antioxidantii necesari ce cresc rata metabolica si grabesc arderea grasimilor.

 

Vitamina D

Studiile arata ca administrarea unei doze zilnice de vitamina D poate contribui la pierderea eficienta in greutate, in special in randul persoanelor supraponderale. Alte cercetari efectuate pe aceasta tema arata ca o deficienta de vitamina D este asociata cu un risc crescut de obezitate si declansarea bolilor asociate unui nivel crescut de colesterol.

 

Calciu

Acest mineral functioneaza cel mai eficient impreuna cu vitamina D in arderea grasimilor. Calciul este depozitat in celulele grase si, cu cat nivelul de calciu de la nivelul unei celule este mai ridicat, cu atat nivelul de grasime scade. De asemenea, calciul ajuta la pierderea in greutate actionand la nivelul tractului intestinal, impiedicand grasimile sa fie absorbite in sange.

Suplimentar, consumul de proteine la fiecare masa ajuta la mentinerea corpului in proportiile optime si la obtinerea unui raport sanatos de grasime si masa musculara.

Un studiul efectuat recent de cercetatorii de la Universitatea din Illinois constata ca femeile care consuma proteine de doua ori pe zi reusesc sa piarda cu 3,9% mai mult din nivelul de grasime corporal. Aceasta poate fi o strategie buna atat pentru a pierde in greutate, cat si pentru a tonifia tesutul muscular, sunt de parere oamenii de stiinta.

 

Lasă un răspuns

%d blogeri au apreciat:

Continuarea navigarii pe acest website reprezinta acceptarea cookie-urilor. Afla mai multe

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close