Home >> Administratie publica >> Administratie publica locala >> PRIMARIA SECTOR 3 FACE UN PAS IMPORTANT PE CALEA DIGITALIZARII ACTIVITATII SALE SI OFERIRII DE SERVICII COMODE SI EFICIENTE PENTRU CETATENI

PRIMARIA SECTOR 3 FACE UN PAS IMPORTANT PE CALEA DIGITALIZARII ACTIVITATII SALE SI OFERIRII DE SERVICII COMODE SI EFICIENTE PENTRU CETATENI

Primarul Robert Negoiță a semnat astăzi, 6 septembrie, primul certificat de urbanism on-line.

Primăria Sectorului 3 este prima administrație locală din București care eliberează certificate de urbanism, precum și prelungiri de certificate de urbanism și prelungiri de autorizații de construire on-line, prin intermediul platformei http://edirect.e-guvernare.ro.

 Acest serviciu este un nou pas în digitalizarea activității Primăriei Sectorului 3.

Eliberarea certificatelor de urbanism în format electronic este un mare pas înainte spre un oraș inteligent, spre o primărie inteligentă. Suntem prima primărie din București care oferă cetățenilor posibilitatea să-și depună documentația necesară obținerii actelor de urbanism on-line. Știm că prin această oportunitate cetățeanul nu trebuie să mai vină la primărie pentru a depune documentația și pentru a ridica actul final. Oferim confort cetățeanului în relația cu instituția și în același timp obținem eficiență instituțională și o scădere a costurilor. Varianta on-line este mult mai ieftină și mai eficientă comparativ cu cea a deplasării cetățeanului la sediul instituției. Lucrăm la digitalizarea instituției și vom anunța fiecare pas important, relevant pentru cetățeni pe care îl vom face”, a declarat Robert Negoiță, primarul Sectorului 3.

Pe această cale menționăm că reprezentanții Consiliului Local al Sectorului 3 au adoptat ieri, 5 septembrie, Hotărârea privind aprobarea Strategiei de Digitalizare a Primăriei Sectorului 3. În urma adoptării acestei Hotărâri, Primăria Sectorului 3 va demara un amplu proces de eficientizare a managementului de date. Un pas în digitalizarea instituției este arhivarea electronică, urmărindu-se astfel debirocratizarea sistemului intern de lucru.

Prin implementarea Strategiei de Digitalizare a Primăriei Sectorului 3 se dorește creșterea eficienței instituționale, a gradului de comunicare între diversele instituții ale aparatului public și transpunerea în mediul on-line a serviciilor oferite către cetățeni.

În acest sens, reamintim că încă din anul 2012, Primăria Sectorului 3 prin Direcția Generală de Impozite și Taxe Locale a oferit contribuabililor posibilitatea de a-și achita taxele și impozitele locale prin platforma www.ghișeul.ro. De exemplu, numai în acest an 27.921 de contribuabili și-au achitat integral impozitul on-line.

Primăria Sectorului 3 își propune ca prin această strategie să urmărească recomandările Agendei Digitale a României, cadru de referință pentru dezvoltarea economiei digitale în perioada 2014-2020. Uniunea Europeană a elaborat Agenda Digitală Europa 2020 cu obiectivul principal de a dezvolta o Piață Unică Digitală.

Lasă un răspuns

%d blogeri au apreciat:

Continuarea navigarii pe acest website reprezinta acceptarea cookie-urilor. Afla mai multe

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close