Home >> Frumusete si viata sanatoasa >> CURA DE SLABIRE: DIETA CU GREPFRUT

CURA DE SLABIRE: DIETA CU GREPFRUT

Dieta cu grepfrut este ideală pentru zilele de toamnă.

Chiar dacă perioada costumelor de baie a trecut și  nu îți vei mai expune corpul la fel de mult, acesta nu este un motiv pentru a renunța la planul tău de a scăpa de kilogramele nedorite. Dieta cu grepfrut te ajută să tai caloriile și să slăbești cel puțin 4 kilograme în 5 zile.

Deoarece are un conținut caloric foarte scăzut, de aproximativ 800 de calorii,  acestă dietă nu se ține pe termen lung și este recomandat ca, înainte de a o ține, să te consulți înainte cu doctorul tău pentru a vedea dacă este potrivită pentru tine.

Ziua 1

Mic dejun (309 calorii): jumătate de grepfrut, omletă din 2 ouă, 2 felii de  bacon de curcan, o ceașcă de cafea sau un ceai neîndulcit
Prânz (329 calorii): un pahar de suc de grepfrut, un piept de pui, o salată verde
Cină (193 calorii): jumătate de grepfrut, pește la cuptor, o ceașcă de fasole verde, un ceai neîndulcit
Gustarea de seară (41 calorii): un pahar de suc de roșii
Total calorii: 872

Ziua 2

Mic dejun (256 calorii): jumătate de grepfrut, o omletă, 2 felii de bacon, o ceașcă de ceai neîndulcit
Prânz (282 calorii): un pahar de suc de grepfrut, o salată verde cu somon și roșii
Cină (214 calorii): jumătate de grepfrut, 2 felii de mușchi țigănesc, o ceașcă de sparanghel, un ceai neîndulcit
Gustarea de seară (83 de calorii): o cană cu lapte degresat
Total calorii: 835

Ziua 3

Mic dejun (260 calorii): jumătate de grepfrut, 2 ouă fierte, 2 felii de bacon, o ceașcă de ceai neîndulcit
Prânz (312 calorii): o ceașcă de suc de grepfrut, o salată verde cu ton
Cină (221 calorii): jumătate de grepfrut, o porție de piept de curcan, un piure de morcovi, o ceașcă de ceai neîndulcit
Gustarea de seară (41 calorii): un pahar de suc de roșii
Total calorii: 835

Ziua 4

Mic dejun (309 calorii): jumătate de grepfrut, o omletă din 2 ouă, 2 felii de șuncă, o ceașcă de cafea sau de ceai neîndulcit
Prânz (287 calorii): un pahar de suc de grepfrut, o porție de piept de pui, o salată verde cu roșii și castraveți
Cină (187 calorii): jumătate de grepfrut, o salată cu broccoli și brânză tofu, o ceașcă de ceai neîndulcit
Gustarea de seară (83 calorii): un pahar de lapte degresat
Total calorii: 866

Ziua 5

Mic dejun (260 calorii): jumătate de grefrut, 2 ouă fierte, 2 felii de bacon, o ceașcă de ceai neîndulcit
Prânz (250 calorii): un pahar de suc de grepefrut, salată verde cu creveți și roșii
Cină (232 calorii): jumătate de grepfrut, o friptură la grătar,  o salată de varză de Bruxelles, o ceașcă de ceai neîndulcit
Gustarea de seară (83 calorii): un pahar cu lapte degresat
Total calorii: 826

Lasă un răspuns

%d blogeri au apreciat:

Continuarea navigarii pe acest website reprezinta acceptarea cookie-urilor. Afla mai multe

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close