Home >> Articole >> CE SANSE MAI ARE SIMONA HALEP SA INTRE IN FAMILIA NIKE?!?!

CE SANSE MAI ARE SIMONA HALEP SA INTRE IN FAMILIA NIKE?!?!

Sloane Stephens a semnat cu Nike.

Sloane Stephens (24 de ani) a semnat astăzi un contract cu Nike. Pe tennisforum.com, se speculează faptul că producătorul de echipament sportiv ar fi preferat-o pe sportiva din SUA în detrimentul Simonei Halep. Totuşi, este de aşteptat ca acest contract să nu interfereze cu negocierile dintre reprezentanţii româncei şi cei ai celebrului concern.

Învingătoare la US Open 2017, lui Sloane Stephens i-a expirat în toamna lui 2017 înţelegerea cu Under Armour. De atunci, ea a discutat cu Nike pe seama unei viitoare colaborări, iar astăzi a semnat contractul.

“Sunt atât de fericită să împărtăşesc cu voi faptul că de acum am intrat oficial în familia Nike”, a scris sportiva din SUA pe contul său de twitter.

Informații despre Reclamele Twitter și confidențialitate

Acest anunţ a fost interpretat de unii drept un semn că şansele ca firma de echipament sportiv să o coopteze pe Simona au scăzut. Numărul unu mondial s-a despărțit recent de sponsorul ei principal, Adidas, cu care colabora din 2014 și de la care primea un milion de euro pe an. Ajunsă pe primul loc în ierarhia WTA, Halep a cerut renegocierea contractului, însă concernul german a refuzat. Un alt mare producător de echipament sportiv, Nike, ar fi început deja negocierile cu Halep, iar totul ar fi fost intermediat de Andrei Pavel, noul membru din staff-ul Simonei. Acesta a mai lucrat cu producătorul american de echipament sportiv pe vremea când era jucător activ. În condiţiile în care azi Stephens a semnat cu acelaşi brand, unii au considerat că s-a făcut o alegere între cele două.

“Sloane e un ambasador grozav pentru orice brand, în atât de multe direcţii. Nu e vina Simonei Halep că ea nu posedă calitatea de <star>”, se arată pe tennisforum.com, această părere fiind dublată de o alta: “Sloane are o personalitate grozavă şi e foarte marketabilă, în timp ce Halep nu impresionează la aceste aspecte”.

În mod normal, însă, venirea lui Sloane Stephens în rândul sportivilor sponsorizaţi de cunoscutul brand nu ar trebui să aibă vreo legătură cu Simona. Sportiva noastră suferă la capitolul “marketing”, însă este fără îndoială cea mai constantă din lume. Performanţele ei din teren sunt suficiente pentru a-şi pune semnătura pe contractul cu Nike, mai ales că suma nu e una uriaşă, cel puţin pentru lumea tenisului şi a sumelor care se învârt aici: se zvoneşte că e vorba de 2 milioane de euro/an.

Nike sponsorizează nume mari în tenisul mondial; la feminin, Maria Sharapova, Madison Keys, Victoria Azarenka sau Petra Kvitova sunt doar câteva dintre vedete, în timp ce la masculin Rafael Nadal şi Roger Federer sunt îmbrăcaţi din startul carierei de acest brand. Maestrul elveţian primește aproximativ 10 milioane de dolari pe an.

70 milioane de dolari e contractul semnat de Sharapova în 2010 cu Nike, pentru o perioadă de 8 ani. Astfel, în 2018, rusoaicei îi va expira contractul şi s-ar putea ca acesta să nu mai fie prelungit. După ce a fost depistată dopată, brandul de echipament sportiv a spus că ia în calcul să suspende angajamentul cu fostul număr unu mondial. Ulterior, s-a revenit asupra deciziei, stându-i aproape.

Lasă un răspuns

%d blogeri au apreciat:

Continuarea navigarii pe acest website reprezinta acceptarea cookie-urilor. Afla mai multe

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close