Home >> Frumusete si viata sanatoasa >> 6 REGULI DE SUCCES DE CRACIUN CA SA NU TE INGRASI

6 REGULI DE SUCCES DE CRACIUN CA SA NU TE INGRASI

Sunt foarte multi oameni care isi doresc sa isi mentina silueta si dupa sarbatorile de Craciun. Te poti bucura de aceste sarbatori si chiar poti manca fara se te ingrasi daca stii si, mai ales, daca respecti cateva reguli importante. Sunt sfaturi ale unor vedete care le-au aplicat si au reusit sa o faca cu succes.

 Sunt foarte multi oameni care isi doresc sa isi mentina silueta si dupa sarbatorile de Craciun. Te poti bucura de aceste sarbatori si chiar poti manca fara se te ingrasi daca stii si, mai ales, daca respecti cateva reguli importante. Sunt sfaturi ale unor vedete care le-au aplicat si au reusit sa o faca cu succes.

Iata câteva soluții pentru a ne păstra silueta fără să depunem prea mult efort.

1. Dă jos câteva kilograme înainte si dupa Craciun

Dacă slăbeşti 1-2 kg înainte de sărbătorile de Craciun, te asiguri că faci loc celor noi. E preferabil de urmat o dieta care te ajuta sa si slabesti si sa te si detoxifiezi. Urmeaza aceasta dieta cel putin 3 zile si inainte de Craciun si dupa. Ca să te pregatesti de Revelion si de mesele copioase de atunci.

2. Bea mai multă apă

Când ştii că urmează o masă copioasă, bea multă apă. Îţi va mai tăia senzaţia de foame. Plus că te vei hidrata, ceea ce e foarte important în fiecare zi, nu doar de sărbători. Sfatul nostrum, în general, este să-ţi începi ziua cu o cană de apă de 400 ml pe stomacul gol, pentru o hidratare mai eficientă.

De fapt există o regulă pe care v-o recomand, în general: când vă este foame, sau înainte de masă, beți apă apoi așteptați o jumătate de oră. Garantam că veți mânca mai puțin.

3. Mănâncă încet

Pe îndelete, savurează mâncarea. În primul rând, durează ca senzația de sațietate să fie percepută și de creier deci simțiță și de noi. Apoi, este foarte bine pentru sistemul digestiv să mesteci bine mâncarea. Cu siguranță vei mânca o cantitate mai mică.

4. Pune-ți puțin în farfurie

Poți oricând să-ți mai iei o porție. Este o dependență psihologică să termini tot din farfurie. Una inconștientă. În plus, te vei simți puțin vinovat (ă) de fiecare dată când te vei întinde să-ți mai pui mâncare. Una este să spui: am mâncat doar o farfurie de …, completați voi felul de mâncare pe linia punctată, decât să spui: am mâncat 3 farfurii de … . Desigur că, de multe ori, acea o farfurie poate însemna mai multă cantitate de alimente decât 3. Cantitatea contează, nu numărul.

5. Nu te îndopa

Măsura este cheia. Nu e nevoie să mănânci un cozonac întreg ca să îţi potoleşti pofta. Mănâncă puţin, mai ales în cazul alimentelor care îngraşă.

6. Atentie la alcool. Bea un pahar de vin sec sau de tarie dar dupa masa.

Aceeaşi regulă şi în cazul alcoolului. Am mai spus că este inamicul siluetei, mai ales al abdomenului. E greu, însă, de evitat de sărbători. Nu exagera. Bea un pahar de vin (de preferinţă sec) sau de tărie, dacă nu te poţi abţine, dar după masă. Bătrânii ştiu ei ce ştiu când spun să bei o ţuică pe stomacul gol ca să ai poftă de mâncare. Este perfect adevărat. Te vei minuna şi tu cât de mult vei putea mânca.

Şi încearcă să te limitezi la băuturi simple. Ce să vezi?! Băuturile dulci (de tip aperitiv), ca orice alt aliment dulce, conţin zahăr deci îngraşă.

Lasă un răspuns

%d blogeri au apreciat:

Continuarea navigarii pe acest website reprezinta acceptarea cookie-urilor. Afla mai multe

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close